Ducato Šassii

Technologia

Apple CarPlay ja Android Auto

Apple CarPlay on nutikam ja ohutum viis iPhone’i kasutamiseks sõidukiga tööd tehes. See toob toimingud, mida tahate oma iPhone’iga sõidu ajal teha, otse sõiduki ekraanile. Saate nii suuniseid, helistada, saata ja võtta vastu sõnumeid ja kuulata muusikat ilma, et tähelepanu teelt hajuks.

Android Auto™ kuvab ekraanil kõiki teie äppe, võimaldab teile lihtsa ja ohutu juurdepääsu käed-vabad hääljuhtimisele ning Google Mapsi ja Google Play Musicu kasutamisele puuteekraani kaudu või roolirattal olevate juhtnuppudega. Tänu Android Autoga lihtsale navigeerimisele ja kõnetuvastusele ei tõmba miski juhi tähelepanu teelt kõrvale.

Ohutus

Elektrooniline stabiilsuskontroll ehk ESC

ESC võtab hädaolukorras kontrolli automaatselt üle. Näiteks olukorras, kui peate äkki kõrvale põikama takistuse vältimiseks. See jälgib külglibisemist, kiirust ja rooliratta nurka. ESC töötleb neid andmeid ja reguleerib vajaduse korral pöördemomenti ja pidurisüsteemi sõiduki laitmatu stabiilsuse taastamiseks.

Ümberminekukaitse

See on uus tugisüsteem elektroonilisele stabiilsuskontrollile. See hoiab ära ümberminekuohu suurel kiirusel ja vähendab väikesel kiirusel kurvi võttes külgõõtsumist.

Tõusul paigaltvõtu abiline

See süsteem pidurdab sõidukit tõusul paigaltvõtul, takistades selle tagasi veeremist ilma käsipiduri kasutamise vajaduseta. Süsteem vabastab seejärel piduri automaatselt.

Adaptiivne koormakontroll

See elektroonilise stabiilsuskontrolliga integreeritud süsteem arvutab sõidu ajal sõiduki koorma paiknemistingimusi, tehes kindlaks eeskätt kaalu ja raskuskeskme paiknemise. Süsteem sekkub nende parameetrite põhjal, arvutades ja edastades uusi kalibreeringuid ja muud infot võimalikuks automaatseks sekkumiseks järgmistele süsteemidele, et need toimiks alati võimalikult efektiivselt: ABS, ASR, ESC ja ümberminekukaitse.

Traction+

Traction+ on uuenduslik veojõukontrolli süsteem, mis aitab parandada haaret libedal pinnal. Kui ESC rakendub ja ühel vedaval rattal on halb haare, siis kannab see süsteem pöördemomendi sellele rattale üle parima haarde tagamiseks teel. See parandab juhitavust ja tagab parema suunastabiilsuse.

Mägipidur

See võimaldab sõita mäest alla kuni 50% kallakul ilma piduri- ja gaasipedaale kasutamata, et saaksite keskenduda ainuüksi sõiduki juhtimisele.

Sõidurajalt kõrvale kaldumise eest hoiatav süsteem

See süsteem suudab teha koguni halva nähtavuse korral kindlaks, kui sõiduk kaldub oma rajalt kõrvale. Süsteem hoiatab juhti viivitamata võimaliku ohu eest visuaalsete ja helisignaalidega.

Liiklusmärkide tuvastamine

See süsteem kasutab juhi abistamiseks pardakaamerat, et tuvastada ja kuvada sisseehitatud ekraanil kiirust piiravaid ja möödasõitu keelavaid liiklusmärke.

Kaugtulede tuvastamine

See süsteem tagab öisel sõidul vastutulevaid sõidukeid automaatselt tuvastades lülitumise lähi- ja kaugtulede vahel nähtavuse parandamiseks ja pimestamisohu vähendamiseks.

Vihma ja hämaruse andurid

Vihmaandur aktiveerib klaasipuhastid ja reguleerib nende töökiirust saju tihedusest olenevalt. Hämaruseandur aktiveerib automaatselt lähituled, kui välisvalgus pole piisav.

Kiirushoidik ja reguleeritav kiirusepiiraja

Kiirushoidik võimaldab valida ja hoida konstantset sõidukiirust. Reguleeritav kiirusepiiraja võimaldab seada maksimaalse sõidukiiruse ohutuse suurendamiseks ja kiirusepiirangute ületamise ohu vähendamiseks. Gaasipedaali lõpuni alla vajutades saab juht möödasõidul seatud piirkiirust ületada.

Rehvirõhu seiresüsteem

See intuitiivne süsteem jälgib pidevalt rehvirõhku ja näitab selle vähenemist otse näidikulaual.

Nutikas pidurdussüsteem

See integreeritud süsteem on disainitud kokkupõrget ära hoidma või selle tõsidust vähendama. See tuvastab eesolevaid takistusi, hoiatab juhti kokkupõrkeohu eest ja aktiveerib autonoomse hädapidurdamise.

Pimeala abiline

See süsteem kasutab tagumisele kaitserauale paigaldatud radareid selliste lähenevate sõidukite tuvastamiseks, mis ei ole juhile nähtavad küljepeeglite pimeala tõttu.

Tagumise ristisuunalise liikluse tuvastamine

See süsteem on disainitud hoidma ära kokkupõrget manööverdamisel. See kasutab tagurdamisel tagumisele kaitserauale paigaldatud radareid küljelt lähenevate sõidukite tuvastamiseks.

Vajate abi? Rääkige meiega