DUCATO ŠASSII

 FCA Importers – Fiat Professional

DUCATO ŠASSII

EURO 6 mootorid

Veelgi säästlikumad, keskkonnasõbralikud ja efektiivsed. Ducato on saadaval EURO 6 mootorite ning 115, 130, 150 ja 180 HJ võimsusega. Ducato on Sinu vajadustele vastav sõiduk!

engine_EE

MULTIJET II

MULTIJET II – kaubamärgi uus põlvkond MULTIJET mootoreid. Uuenduslik kütuse etteandesüsteem palju kiiremate pihustitega võimaldab teostada rohkem sissepritseid, kuni 8 tsükli kohta. See suurendab mootori võimsust ja vähendab emissioonitaset ning mootori müra.

Need mootorid on kergemad ja optimeeritud, kuna:

  • neil on lihtsam ehitus;
  • parendatud osad.

Saadaval 115, 130, 150 ja 180 HJ versioonides.

115 MULTIJET EURO 6

115 MULTIJET EURO 6

Maht: 1956 cm3.
Max võimsus: 115 HJ/85 kW 4000 p/min korral.
Max väändejõud: 290/1750 Nm 1750 p/min korral.

– Elektrooniliselt juhitav COMMON RAIL MULTIJET II otsesissepritse süsteem koos turbiini ja jahutiga.
– Jahutuskanaliga kolvid – suuremate pöördejõu tasemete saavutamiseks.
Kerge ja säästlik, ainult 180 kg mootor – madalama kütusekulu ja suurema jõuga.
– Kuuekäiguline mehhaaniline käigukast.
– Plaaniline hooldus iga 48 000 km järel.

Tippkiirus: 138 – 148 km/h (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
NEDC kulu: 6,3 l/km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
CO2 emissioon: 157 – 167 g/km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).

130 MULTIJET EURO 6

130 MULTIJET EURO 6

Maht: 2287 cm3.
Max võimsus: 130 HJ/96 kW 3600 p/min korral.
Max väändejõud: 320 Nm 1800 p/min korral.

– Elektrooniliselt juhitav COMMON RAIL MULTIJET II otsesissepritse süsteem koos turbiini ja jahutiga.
– Jahutuskanaliga kolvid – suuremate pöördejõu tasemete saavutamiseks.
– Saadaval koos Start & Stop süsteemiga.
– Madalamad sõiduki käitamiskulud, silmapaistev suutlikkus ja efektiivsus.
Madal emissioonitase: süsteem heitgaasi retsirkulatsiooniga, klapi ja alalisvoolu mootoriga heitgaasi osaliseks tagasijuhtimiseks.
Kuuekäiguline mehhaaniline käigukast.
– Saab varustada ka Comfort-Matic robotkäigukastiga.
– Plaaniline hooldus iga 48 000 km järel.

Tippkiirus: 145 – 155 km/h (sõltuvalt versioonist).
NEDC kulu: 6,8 l/100 km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
CO2 emissioon: 160 – 178 g/km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).

150 MULTIJET EURO 6

150 MULTIJET EURO 6

Rohkem võimsust ja pöördejõudu kiireks reageerimiseks ja hämmastav suutlikkus. Seda sõidukit iseloomustab optimaalne tasakaal võimsuse, kütusekulu ja madalama emissiooni vahel.

Maht: 2287 cm3.
Max võimsus: 150 HJ/110 kW 3600 p/min korral.
Max väändejõud: 380 Nm 1500 p/min korral.

– Elektrooniliselt juhitav COMMON RAIL MULTIJET II otsesissepritse süsteem koos muutliku geomeetriaga turbiini ja jahutiga.
– Jahutuskanaliga kolvid – suuremate pöördejõu tasemete saavutamiseks.
– Saadaval koos Start & Stop süsteemiga.
Madal emissioonitase: süsteem heitgaasi retsirkulatsiooniga, klapi ja alalisvoolu mootoriga heitgaasi osaliseks tagasijuhtimiseks.
Kuuekäiguline mehhaaniline käigukast.
– Saab varustada ka Comfort-Matic robotkäigukastiga.
– Plaaniline hooldus iga 48 000 km järel.
 
Tippkiirus: 152 – 161 km/h (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
NEDC kulu: 6,7 l/100 km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
CO2 emissioon: 160 – 177 g/km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).

180 MULTIJET EURO 6

180 MULTIJET EURO 6

See neljasilindriline mootor on valikus kõige võimsam ja saavutab parima tulemuse selles kategoorias. See kombineerib mitmekülgsuse, sõidumugavuse, tootlikkuse, vaikse töö ja jõu, mis on piisav mistahes oludes.

Maht: 2287 cm3.
Max võimsus: 177 HJ/130 kW 3500 p/min korral.
Max väändejõud: 400 Nm 1500 p/min korral.

– Elektrooniliselt juhitav COMMON RAIL MULTIJET II otsesissepritse süsteem koos muutliku geomeetriaga turbiini ja jahutiga.
– Jahutuskanaliga kolvid suuremate pöördejõu tasemete saavutamiseks.
Madal emissioonitase: süsteem heitgaasi retsirkulatsiooniga ja klapiga heitgaasi osaliseks tagasijuhtimiseks.
Kuuekäiguline mehhaaniline käigukast.
– Saab varustada ka Comfort-Matic robotkäigukastiga.
– Plaaniline hooldus iga 48 000 km järel.
 
Tippkiirus: 155 – 171 km/h (sõltuvalt mudelist ja versioonist).
NEDC kulu: 7,0 l/100 km (sõltuvalt mudelist ja versioonist).

KÄIGUVAHETUSE NÄIDIK

Indikaator näitab, millal on aeg käiku vahetada, et tagada mootori optimaalset ja kulusäästlikku tööd.

START & STOP SÜSTEEM

Seade lülitab mootori automaatselt välja, kui sõidate liiklusummikus või lülitate sisse tühikäigu.

Kõik mugavust ja ohutust tagavad funktsioonid (kliimaseade, raadio ja klaasipühkijad) on igal ajal sõidukist aktiveeritavad. Saadaval MULTIJET 130 ja 150 HJ mootoritega.

COMFORT-MATIC KÄIGUKAST

Kombinatsioon automaatkäigukasti mugavusest ja manuaalkäigukastist.
Automaatsel, robotkäigukastil on 6 edasikäiku ja tagurpidikäik.

  • Suurem suutlikkus.
  • Madalam kütusetarve.
  • Vähem väsitav sõit ekstreemselt keerulistes liiklusoludes.
  • UP nupp – ohutuma sõidu tagamiseks, kui sõiduk on täielikult koormatud ja teekate on komplitseeritud. Käike vahetatakse alati õigesti.Saate nautida ühte kolmest töörežiimist:
  • automaatne – tavalise sõidu jaoks;
  • automatic UP – täis sõidukiga kallakul sõites;
  • mehhaaniline – täiesti iseseisvaks juhtimiseks;
  • kui püüate leida kõige efektiivsemat sõiduviisi täielikult koormatud sõidukiga sõitmiseks või, kui sõidate kallakutel, siis vajutage UP nupule, mis optimeerib käiguvahetuse ja annab mootorile rohkem jõudu või läbimurde energiat, oludest sõltuvalt.* Saadaval 130 MULTIJET, 150 MULTIJET ja 180 MULTIJET-ga.