Fiorino Van

 FCA Importers – Fiat Professional

Fiorino Van

OHUTUS

Täielik kaitse teile ja teie kaubale!

ESP

ESP

ELEKTROONILINE STABIILSUSKONTROLL

Kui sõiduk hakkab libisema, siis taastab see süsteem tema suuna ja stabiilsuse. Samas tagab nõlvakul hoiu süsteem konkreetse väärtusliku abi mäest üles sõites. See reguleerib automaatselt vajalikku pidurdusjõudu, et võtta sõiduk kontrolli alla.

VEOJÕUD

VEOJÕUD

OHUTUS

Traction Plus süsteem on abivahend halva haarduvusega tingimustes sõitmiseks:

  • see süsteem rakendab pidurdusjõudu vedavale rattale, millel on halb haarduvus maapinnaga ja kannab pöördemomendi sellele rattale, millal on maapinnaga kõige parem haarduvus;
  • süsteemi saab aktiveerida armatuurlaual asuvast nupust isegi madalal kiirusel sõites (kuni 30 km/h);
  • kui kiirus on suurem, siis toimib süsteem elektroonilise stabiilsuskontrollina.

Saadaval ainult Adventure versioonile, loodud spetsiaalselt neile, kellel tuleb tööasjus sõita keerulistel pindadel. Lisaks sisaldab süsteem järgmist:

  • spetsiaalsed 15 tollised M+S rehvid;
  • kroomitud kaitsega esipuhver;
  • suuremad külgkaitsmed;
  • mootori põhja kaitse;
  • kõrgemad amordid.

TURVAPADJAD JA TURVAVÖÖD

TURVAPADJAD JA TURVAVÖÖD

NII JUHI KUI KAASSÕITJATE KAITSEKS

  • Eelpingutusseadme ja kaalupiiranguga kolmepunktilised turvavööd.
  • 4 turvapatja: juhile (standardina), kaassõitjale ja külgmine (valik.).

 

 

EI TULE MILLEGI PÄRAST MURETSEDA

EI TULE MILLEGI PÄRAST MURETSEDA

Lihtne reisijakabiin on kaitstud eesmiste ja tagumiste kompressioonitsoonidega, mis on mõeldud mistahes löögienergia absorbeerimiseks. Remonditöödest tingitud kulude vähendamiseks, saab küljeliiste kergesti eemaldada. Lisaks tagab ilma teravate nurkadeta põrkeraud maksimaalse kaitse.

REISI RAHUS JA VAIKUSES

  • Jäika reisijatesalongi kaitsevad eesmised ja tagumised kokkusurutavad piirkonnad, mis absorbeerivad kokkupõrkel tekkiva energia.
  • Kuna külgribad on lihtsasti eemaldatavad, minimeerib see remondikulusid (õnnetuse korral), ning samas tagavad teravate servadeta suured kaitserauad maksimaalse kaitse.

PIDURDUSSÜSTEEM

PIDURDUSSÜSTEEM

MÕELDUD OPTIMEERIMA TÕHUSUST, KESTVUST JA USALDUSVÄÄRSUST

Sisu:

  • eesmised ketaspidurid ja tagumised trummelpidurid
  • ABS koos EBD-ga (elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem) ning velgede lukustumist vältiva esi- ja tagavelgede vahel asuv elektrooniline pidurdusjõu jaotus.