Fiorino Van

 FCA Importers – Fiat Professional

Fiorino Van

OHUTUS

Täielik kaitse sulle ja sinu kaupadele

ESP

ESP

ELEKTROONILINE SÕIDUKI STABIILSUSE KONTROLLSEADE

  • Taastab külglibisemise korral suunatundlikkuse ja sõidu stabiilsuse.
  • Kallaku piduriga, mis on kasulik abimees nõlvastartidel: seade annab automaatselt sõiduki nõlval juhtimiseks vajaliku pidurduse pöördemomendi.

VEOJÕUD

VEOJÕUD

HEA JUHITAVUS JA OHUTUS ISEGI RASKESTI LÄBITAVAL MAASTIKUL

Traction Plus on juhtimisabisüsteem, mis on kasulik ka sõidu alustamiseks libedatelt pindadelt:

  • süsteem rakendab väikseima haarduvusega veoratta pidurid ning kannab pöördemomendi üle parima haarduvusega veljele;
  • süsteemi aktiveerimiseks tuleb aeglase kiirenduse (max 30 km/h) ajal vajutada armatuurlaual olevat vastavat nuppu;
  • sellest suurema kiiruse korral toimib süsteem ESP-na, tagades stabiilsuse ja ohutuse.

Saadaval ainult Adventure versioonil ning projekteeritud spetsiaalselt neile, kes peavad oma töö tõttu sõitma raskesti läbitaval maastikul, sisaldades:

  • spetsiaalseid 15-tolliseid M+S rehve
  • kroomitud kaitsmega eesmist kaitserauda
  • kõrgemaid küljekaitsmeid
  • mootorialuseid kaitsmeid
  • tõstetud vedrustust.

 

 

TURVAPADJAD JA TURVAVÖÖD

TURVAPADJAD JA TURVAVÖÖD

NII JUHI KUI KAASSÕITJATE KAITSEKS

  • Eelpingutusseadme ja kaalupiiranguga kolmepunktilised turvavööd.
  • 4 turvapatja: juhile (standardina), kaassõitjale ja külgmine (valik.).

 

 

REISIJATESALONG

REISIJATESALONG

REISI RAHUS JA VAIKUSES

  • Jäika reisijatesalongi kaitsevad eesmised ja tagumised kokkusurutavad piirkonnad, mis absorbeerivad kokkupõrkel tekkiva energia.
  • Kuna külgribad on lihtsasti eemaldatavad, minimeerib see remondikulusid (õnnetuse korral), ning samas tagavad teravate servadeta suured kaitserauad maksimaalse kaitse.

PIDURDUSSÜSTEEM

PIDURDUSSÜSTEEM

MÕELDUD OPTIMEERIMA TÕHUSUST, KESTVUST JA USALDUSVÄÄRSUST

Sisu:

  • eesmised ketaspidurid ja tagumised trummelpidurid
  • ABS koos EBD-ga (elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem) ning velgede lukustumist vältiva esi- ja tagavelgede vahel asuv elektrooniline pidurdusjõu jaotus.